dilluns, 19 de novembre del 2012

Estudi assistit

Hola de nou,
Segueixo particinpant en les sessions d'estudi assistit, i avui us adjunto una fotografia perque vegeu a alguns dels alumnes ( tots tenen signats l'autorització d'imatge).
D'altra banda em sorgeixen dubtes i neguits durant els transcurs d'aquestes sessions.
Hi ha una alumna que detecto que tenen dificultats per realtizar les activitats que té assignades però no és capaç de comentar-ho, es passa l'estona mirant la llibreta, dissimula fer alguna cosa però observo que no fa practicament res. Quan li pregunto si necessita ajuda, es molesta i diu que no, que ella ja ho sap fer. Parlant amb la seva tutora em comenta que el redinment acadèmic que presenta és molt baix, i ja té fetes algunes adaptacions curricululars per tal de facilitar que assoleixi les competències bàsiques, però, com puc aconseguir que durant les sessions sigui capaç de demanar ajuda? Per cert, la nena és de 2on d'ESO.


Seguim en contacte!

1 comentari:

  1. Bona tarda Eugenia,
    De la mateixa manera que a la darrera revisió, torno a insistir que el nombre d’entrades és absolutament insuficient. Potser estàs fent molta i bona feina, però no queda en absolut reflectit al Pràcticum.
    Només un apunt: des de la darrera revisió, només has fet una entrada. Penso que és suficientment significatiu.

    ResponElimina