dimecres, 5 de desembre del 2012

Estudi Asisstit

Hola,
Ahir vaig assistir a la meva penúltima sessió d'estudi assistit. Cada cop els alumnes, em demanem més ajuda, tot i que en ocasions m'adono que pregunten, abans d'intentar raonar-ho per ells mateixos. Intento sempre donar-los pistes perque dedueixin la informació, partint dels coneixement prèvis que tenen. Els faig preguntes per tal de fomentar la reflexió i el raonament, tot fomentat un aprenentatge constructiu, i mirant que puguin evolucionar amb la meva ajuda, un cop ja no saben que fer (zona de desenvolupament pròxim, Vigotsky).
Avui els he pregutnat, si es sentien agust a la classe, i m'han dit que sí però que els agradaria escoltar música, i així ho hem fet, n'he ficat i ha sigut tot un èxit! primer a costat que es fiquessin d'acord amb el tipus de música, però després han treballat millor que mai, i jo també m'he sentit més comoda.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada